V případě, že máte zájem o doobjednání nebo výměnu zboží v již vytvořené objednávce, kontaktujte nás e-mailem na adrese info@orientalniparfem.cz, případně telefonicky na číslo +420 606 122 377. Pokud ještě nedošlo k odeslání objednávky, pomůžeme Vám objednávku upravit.
Mohu si u vás zakoupit parfém, rozbalit ho, vyzkoušet a vrátit?
Ano, to můžete, ale jen pokud máte závažný důvod a chcete ho reklamovat.
Pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu platí, že musí být produkt originálně zabalený a nepoužitý, nezbavený celofánu. V jiném případě ho vrátit nemůžete. Doporučujeme vůně vyzkoušet prostřednictvím našeho sample servisu Vzorky parfémů.
Jak dlouho trvá, než obdržím objednané zboží?
Zaplacené zboží nebo zboží objednané na dobírku většinou odesíláme (předáme dopravci) ještě týž den (při objednávce do 10:30 h.), případně následující pracovní den. Objednávky přijaté o víkendu vyřizujeme a odesíláme následující pracovní den.
Mohu zrušit svoji objednávku?
Ano, samozřejmě máte právo odstoupit od objednávky. Vaši žádost o zrušení nám můžete poslat e-mailem na adresu:
info@orientalniparfem.cz, případně nám můžete zavolat na číslo
+420 606 122 377.
Odesláním objednávky se zavazujete k jejímu převzetí. V případě nepřevzetí zboží budete vyzváni k úhradě nákladů spojených s doručením.
Kupující je v případě zrušení již vyexpedované objednávky (zrušení objednávky po jejím zabalení a odeslání nebo nepřevzetí zásilky od dopravce) povinen zaplatit prodávajícímu poplatek, který pokryje dodavateli náklady spojené s expedicí zboží.
Zboží jsem si nestihl/a vyzvednout, může mi být zboží opětovně zasláno?
Pokud zjistíte že si zboží nemůžete z nějakého důvodu vyzvednout a potřebujete prodloužit úložní dobu, stačí si v e-mailu od přepravní společnosti zažádat o prodloužení úložní doby. Pokud si balíček nestihnete vyzvednout ani v prodloužené lhůtě a přejete si opětovně zaslání nepřevzaté objednávky, bude Vám účtován poplatek za dopravu dle Vámi zvolené varianty přepravy.
U společnosti Zásilkovna je možné si úložní dobu prodloužit až na 21 dní. Stačí kliknout na odkaz webové trasování Vaší zásilky a prodloužit si úložní dobu.
Na vyzvednutí své zásilky v Z-BOXu máte 2 pracovní dny od doručení. Prodloužení úložní doby v Z-Boxu je možné pouze o 1 pracovní den. Poté se zásilka vrací zpět odesílateli. 24 hodin před vrácením obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí. Prosíme zákazníky, aby zásilky vyzvedávali co možná nejdříve a předešli tak jejich vrácení.
Jaký maximální rozměr zásilky se vejde do Z-BOXu?
Schránky Z-BOXů jsou rozdělené na 3 kategorie (S, M, L) dle rozměrů.
Na každém depu prochází všechny zásilky kontrolami a měřením. V případě, že se vaše zásilka do Z-BOXu nevejde, bude automaticky přesměrována na nejbližší dostupné výdejní místo v okolí vámi vybraného Z-BOXu.
Jaké jsou maximální rozměry každé schránky?
• 45 x 8 x 61 cm (S)
• 45 x 17 x 61 cm (M)
• 45 x 36 x 61 cm (L)