Vánoční dovolená 🎄 23. 12. 2024 - 3. 1. 2025 ZAVŘENO 🎄 Do běžného provozu se vracíme opět od 6. 1. 2025. Děkujeme za pochopení a přejeme pohodové svátky. ⭐

Zajímá vás

Časté dotazy

Nedošel mi potvrzovací e-mail, co teď?

E-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy info@orientalniparfem.cz. Pokud ho nemůžete najít ve složce s doručenou poštou, je možné, že se zpráva přesunula do složky spam, nevyžádá pošta, smazané e-maily nebo do archivu. 
Pokud není v žádné složce je možné, že jste při objednávce zadali špatný e-mail. Nebojte se nás kontaktovat na mailu info@orientalniparfem.cz nebo na čísle +420 606 122 377. Rádi Vám pomůžeme.
 
 
Je možné spojit více objednávek do jedné?

 

V případě, že máte zájem o doobjednání nebo výměnu zboží v již vytvořené objednávce, kontaktujte nás e-mailem na adrese info@orientalniparfem.cz, případně telefonicky na číslo +420 606 122 377. Pokud ještě nedošlo k odeslání objednávky, pomůžeme Vám objednávku upravit.

 

Mohu si u vás zakoupit parfém, rozbalit ho, vyzkoušet a vrátit?

Ano, to můžete, ale jen pokud máte závažný důvod a chcete ho reklamovat.

Pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu platí, že musí být produkt originálně zabalený a nepoužitý, nezbavený celofánu. V jiném případě ho vrátit nemůžete. Doporučujeme vůně vyzkoušet prostřednictvím našeho sample servisu Vzorky parfémů.

 

Jak dlouho trvá, než obdržím objednané zboží?   

Zaplacené zboží nebo zboží objednané na dobírku většinou odesíláme (předáme dopravci) ještě týž den (při objednávce do 10:30 h.), případně následující pracovní den. Objednávky přijaté o víkendu vyřizujeme a odesíláme následující pracovní den.

 

 
 
Mohu zrušit svoji objednávku?
 
Ano, samozřejmě máte právo odstoupit od objednávky. Vaši žádost o zrušení nám můžete poslat e-mailem na adresu: info@orientalniparfem.cz, případně nám můžete zavolat na číslo +420 606 122 377
Odesláním objednávky se zavazujete k jejímu převzetí. V případě nepřevzetí zboží budete vyzváni k úhradě nákladů spojených s doručením. 

Kupující je v případě zrušení již vyexpedované objednávky (zrušení objednávky po jejím zabalení a odeslání nebo nepřevzetí zásilky od dopravce) povinen zaplatit prodávajícímu poplatek, který pokryje dodavateli náklady spojené s expedicí zboží.
 
 
Zboží jsem si nestihl/a vyzvednout, může mi být zboží opětovně zasláno?
 
Pokud zjistíte že si zboží nemůžete z nějakého důvodu vyzvednout a potřebujete prodloužit úložní dobu, stačí si v e-mailu od přepravní společnosti zažádat o prodloužení úložní doby. Pokud si balíček nestihnete vyzvednout ani v prodloužené lhůtě a přejete si opětovně zaslání nepřevzaté objednávky, bude Vám účtován poplatek za dopravu dle Vámi zvolené varianty přepravy.
 
U společnosti Zásilkovna je možné si úložní dobu prodloužit až na 21 dní. Stačí kliknout na odkaz webové trasování Vaší zásilky a prodloužit si úložní dobu.
 
Na vyzvednutí své zásilky v Z-BOXu máte 2 pracovní dny od doručení. Prodloužení úložní doby v Z-Boxu je možné pouze o 1 pracovní den. Poté se zásilka vrací zpět odesílateli. 24 hodin před vrácením obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí. Prosíme zákazníky, aby zásilky vyzvedávali co možná nejdříve a předešli tak jejich vrácení.

Jaký maximální rozměr zásilky se vejde do Z-BOXu?

Schránky Z-BOXů jsou rozdělené na 3 kategorie (S, M, L) dle rozměrů.
Na každém depu prochází všechny zásilky kontrolami a měřením. V případě, že se vaše zásilka do Z-BOXu nevejde, bude automaticky přesměrována na nejbližší dostupné výdejní místo v okolí vámi vybraného Z-BOXu.
 
Jaké jsou maximální rozměry každé schránky?
• 45 x 8 x 61 cm (S)
• 45 x 17 x 61 cm (M)
• 45 x 36 x 61 cm (L)
 
 
 
 
 
Dárky a výhody

KE KAŽDÉ OBJEDNÁVCE DÁREK ZDARMA

Rádi děláme radost a rádi rozdáváme dárky, byť by to měly být jen malé drobnosti. Takže i v tom nejmenším balíčku od nás dostanete min. 2 vzorky zdarma. 

 

DORUČUJEME RYCHLE

Už žádné dlouhé čekání a přemýšlení, kdy tak asi Váš balíček dorazí. S námi máte vždy jasno.

Většinu produktů, které vidíte v našem e-shopu, máme na skladě a Vaše objednávky se snažíme vyřizovat jak nejrychleji je to možné, většinou do druhého dne (po víkendu ihned následující pracovní den). Pokud se nám to náhodou nepovede, nezlobte se na nás, rozhodně k tomu máme vždy nějaký pádný důvod.

 

SLEVA PRO NAŠE VĚRNÉ ZÁKAZNÍKY

Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou a snažíme se Vám nákup u nás co nejvíce zpříjemnit. Proto není nic jednoduššího než se u nás zaregistrovat a získat kupón na 5% slevu na nákup. Slevový kód obdržíte na e-mail, který uvedete při registraci. Pokud se nám svěříte s datem svých narozenin, můžete se také těšit na malé překvapení.

 

DOPRAVA ZDARMA NAD 2 000 KČ

Rádi děláme našim zákazníkům radost a náklady za dopravu bereme na svoje triko.

Co pro to musíte udělat? Stačí si v našem e-shopu vybrat produkty nad 2 000 Kč. Cena se počítá pouze za zboží, nikoliv včetně dopravy a dobírky.

Jak uplatnit slevový kupón

Slevový kupón uplatníte velmi jednoduše v Nákupním košíku zadáním do pole Dárky a slevy - Vložit slevový kupón, viz obrázek níže.

Stačí vložit správné znění slevového kupónu do stejnojmenného políčka v košíku a kliknout na tlačítko PŘIDAT SLEVOVÝ KUPÓN. Okamžitě po kliknutí zjistíte, zda je slevový kód platný, či zda je již po expiraci. Pakliže je vložený slevový kupón aktivní, sleva se automaticky započítá do ceny objednávky.

Jak uplatnit slevový kód

 

 

Nebudete-li si vědět rady, kontaktujte nás na zákaznické lince Po - Pá 9 -15 h nebo na e-mailu: info@orientalniparfem.cz.

Přejeme příjemný nákup :) 

 

Nahoru
4 položek celkem
Zpět do obchodu